Recent Content
Keuken Kampioen Divisie in FC25
Kan de keuken Kampioen Divisie niet gewoon toegevoegd worden in EA FC25. Dit zou een careermode veel interessanter en spannender maken aangezien je het risico loopt om te degraderen. Ook zou het voor Fans van clubs uit de KKD leuker worden want zij kunnen dan met hun lievelings club spelen en zelfs promoveren naar de Eredivisie.4KViews10likes9CommentsPlayer career
Product: EA SPORTS FC 25 Platform:Xbox Series S Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox One S Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? Maarten1305 In welk speltype gebeurde dit? Carrière In welk deel van het speltype? Spelerscarrière Hoe vaak vindt de bug plaats? 100% Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Start a new player career mode Wat gebeurt er? Whenever you start a new player career all the stats are on 75 regardless of wich starter level you select. Even if i customise and set it at th3 lowest level i end up starting the career with a 75 rated player. This is way to high Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? You must be able to select a selection off starting levels i suppose Hope this can gets patched3.7KViews9likes9CommentsVeel meer storingen met fc25 dan voorgaande jaren
Is het jullie opgevallen dat er meer storingen zijn? Uit wedstrijden gegooid worden? Winkel die storingen geeft? Voorheen kreeg je dan nog weleens een vergoeding, pakketje. Maar nu moet je het iedere keer maar accepteren als betalende klant.ricsnij80Place FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer72Views4likes2CommentsWeekly Play not tracking
Hi, i've completed 2 of the 4 objectives for week 1 of the weekly play for Season 6 I've done the 40 SBCs and 10 games of friendlies. I've got the XP for the 2 objectives but it doesn't complete week 1. This way I can never complete all the weeks. Please help me out.41Views4likes1CommentFoutmelding opstarten Ultimate Team
Op het moment dat ik fifa opstart en Ultimate Team wil opstarten krijg ik een foutmelding. Dit is al 20e keer dat het gebeurd. Er is iets fout gegaan met deze game of app ( foutmelding CE-108255-1) Ik kan hem telkens accepteren en rapporteren maar niks veranderd. Toen ik in Fifa menu zat kon ik wel in career mode maar bij Ultimate Team kreeg ik de foutmelding Ik heb de app al opnieuw opgestart, PS5 opnieuw opgestart, Fifa verwijderd en opnieuw geïnstalleerd Niks werkt655Views3likes19CommentsErrorcode 4161 bij openen playstation store via web app
Als ik fifa punten wil aanschaffen in de web app en vervolgens op de knop druk om de store te openen krijg ik de volgende foutmelding: {"error":"invalid_request","error_code":4161,"error_description":"The client was not found"}550Views3likes0CommentsUltimate team wedstrijd verwerken
na elke wedstrijd bij ultimate team wordt ik uit fut gegooid met de melding. Kan uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens. ik game via kabel met snelste glasvezel netwerk dus dat kan het probleem niet zijn tis al sinds het uit is altijd goed gegaan en vanavond geen een potje kunnen afsluiten. Winst of verlies ben nu al een berg punten misgelopen. Maar ook punten in Squad battles en evt promoties in rivals. hebben hier meerdere mensen last van197Views3likes8CommentsEA FC 24 LOOPT VAST TIJDENS CARRIÈRE MODUS (PS5)
Elke keer als ik carrière modus speel dan loopt het vast in het menu Het probeert dan iets te laden maar er gebeurt niks Het blijft dan in dit beeld hangen je ziet de rook wel bewegen, het loopt vast maar ook weer niet Het bevriest of zo Dit probleem heb ik alleen met ea fc 24 carriere modus de ps5 werkt wel gewoon en ut werkt prima5.6KViews3likes15CommentsGekickt uit champs game
Ik heb al mijn potten gespeeld voor die 93+ player pick. Maar bij 1 game werd ik na de 7-0 eruit gekickt en nu krijg ik die player pick niet meer. Ik hoop dat EA dit snel fixt want ik speelde alle potten niet voor niks. Ik hoop op een snelle reactietygfchkfhkPlace FC 25 Bug rapportenFC 25 Bug rapportenSeasoned Newcomer38Views3likes3Comments
About EA SPORTS FC™
Houd je van voetbal? Sluit je aan bij de community en praat over je passie voor de EA SPORTS FC™-franchise, Ultimate Team™ en meer.Latest Activity: 18 hours ago