Unable to play UT online since 20/10/2025
I have been attempting to connect online to play Ultimate since last night, but I am receiving a message stating that the servers are unavailable.
I am uncertain if this is related to the AWS issue, but EA states on their status page that the servers are online, which is not accurate since I am unable to connect to play online.
Even the EA app is giving me a settings synchronization error, and sometimes it shows that I'm offline.
My internet is working perfectly, and my other online apps are also working correctly.
In other words, it's a problem with EA, and they're publishing the status as if the servers were 100% online.
---- PT_BR ----
Estou tentando me conectar online para jogar o Ultimate desde ontem à noite, mas está aparendo a mensagem de que os servidores estão indisponívies.
Não sei se tem relação com o problema da AWS, mas a EA afirma na página de status que os servidores estão online, o que não é uma verdade já que não consigo me conectar para jogar online.
Até o aplicativo da EA está dando erro de sincronização das configurações e tem hora que ele mostra que estou offline.
Minha internet está funcionando perfeitamente e meus outros aplicativos online também estão funcionando corretamente.
Ou seja, é um problema na EA e eles publicam o status como se os servidores estivessem 100% online.