1waoz4wkb7kdNewcomer1 month agoHELPI want to use my account in Android to my IOS device. how can I transfer my account
Featured PlacesPlants vs. Zombies™ 2 Discuss your experience with Plants vs Zombies 2 on our community forum.Latest Activity: 12 hours ago6,889 Posts
Plants vs. Zombies™ 2 Discuss your experience with Plants vs Zombies 2 on our community forum.Latest Activity: 12 hours ago6,889 Posts
Recent DiscussionsPague y no recibi nada El día de hoy me decidí por comprar una promoción de la tienda de 250 semillas de pera zombidita por $47 mxn luego de realizarse el pago me marcaba como error por creer que se trataba de mi internet ...Estafa Intenté comprar una planta y simplemente me puso que no se completo la compra y después simplemente tomo mi dinero lo intente nuevamente y volvió a suceder lo mismo tomando más de mi dinero, el juego...Buy Plants vs. Zombies 2 on iPhone always shows “User Not Authorized. You are not authorized to purchase on this device.” The error appears immediately before Apple’s purchase dialog opens. I have neve...Constant crashing for months Pvz2 has been crashing every single time I tried playing it for months on end. It has gotten to the point where I'm crashing immediately on the loading/title screen before the game even manages to fi...Erro na compra: recebi Disparervilha Gosmenta em vez da de Fogo Olá. Hoje comprei uma oferta de R$ 20,99 que aparecia na loja do Plants vs. Zombies 2 como "500 sementes da Disparervilha de Fogo". Após concluir a compra, percebi que o histórico da Google P...