Forum Discussion

zkjyst1pntd7's avatar
zkjyst1pntd7
Seasoned Newcomer
2 months ago

Problem with the Cartel Market “Short Locks” Haircut

Hello, I bought the "Short Locks" haircut via the cartel market, but it has a big visual bug: my character's skull crosses the hair when I move, which gives a very poor result (intertwining textures, clipping effect). I tested several characters (genders, faces, classes), and the problem is still there. Since I paid with cartel coins, I am requesting a refund or solution. Thank you in advance for your help.

Bonjour, J’ai acheté la coupe de cheveux "Locks courtes" via le marché du cartel, mais elle présente un gros bug visuel : le crâne de mon personnage traverse les cheveux quand je me déplace, ce qui donne un rendu très mauvais (textures qui s’entremêlent, effet de clipping). J’ai testé plusieurs personnages (genres, visages, classes), et le problème est toujours là. Étant donné que j’ai payé avec des pièces du cartel, je demande un remboursement ou une solution. Merci d’avance pour votre aide.

About STAR WARS™: The Old Republic™

Check this forum for STAR WARS™: The Old Republic™ help, or to chat with other SWTOR players.19,014 PostsLatest Activity: 14 hours ago