Recent Content
Season 9 weekly play completionist : week 3
Season 9 weekly play completionist registreert de voltooide season 9 weekly play 3 niet. En het staat ook geregistreerd als week 2 ipv week 3 Vandaag is weekly play van start gegaan 24 juli 19:00. En heb sophisticated de weekly play afgerond alleen nu heb ik geen toegang tot mijn 3de reward. Dit is al de 3de week op rij dat dit gebeurd. Had al eerder een topic aangemaakt met dit p4obleem voor de champions ginap rewards ook niks voor kunnen ontvangen omdst niets werd geregistreerd Help please fix!1View0likes0CommentsEA weet nog steeds niet wat Offside is
Sinds het begin van FIFA tot nu op heden weten de makers nog steeds niet wat Offside is. En ook soms fluiten ze wel soms niet vooral voor de tegenstander doen ze vaak oogje dicht. Enorm frustrerend maar amateuristisch van Ea of Fc zelf. Shame on you Hier nog even een opfrissing opletten he Dat In voetbal, is buitenspel (offside) een overtreding die wordt gemaakt wanneer een speler zich in een positie bevindt die dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de voorlaatste verdediger (meestal de keeper) op het moment dat de bal wordt gespeeld. Met andere woorden, een speler staat buitenspel als hij of zij zich bevindt in het aanvallende deel van het veld en zich bevindt tussen de bal en de doellijn van de tegenstander op het moment dat de bal wordt gespeeld. Het is een complexere regel dan dit, maar dit is de basis van de buitenspelregel.3Views0likes0CommentsSpelers carriëre
Ik speel een spelers carriëre bij Ajax maar het transferbeleid doet een beetje raar. De club verkoopt alle spelers met een beetje waarde maar helaas word daar geen spelers voor terug gehaald waardoor ik vaak met minder goeie spelers of spelers die op de verkeerde positie spelen mee moet spelen. Dit is niet de bedoeling denk ik.2Views0likes0CommentsError message when trying to submit SBC in companion app
Yesterday I submitted a lot of SBC’s and suddenly I got the error message ‘challenge submission failed’ when trying to submit a SBC. I’ve tried everything that I could think of, even deleting the app and downloading it again. Now I’ve waited for almost 24 hours and I keep getting the same message for every SBC that I try to submit. What can I do to fix this problem?18Views0likes0CommentsPlaying no oponend inable to move players (champs)
Maybe this player is a hacker but i was playing what seems to be no oponend. Ther was no name unable to move my players exept a few. My team was staying stil even when having the ball, also standing still when they were not having the ball. Total amount of players in my chmps game was 5. could you look into this EA? I have recorded this gamejoey240698Place FC 25 Bug rapportenFC 25 Bug rapportenRising Newcomer7Views0likes0CommentsFutties: Champignons Battle not tracking
Hello there. This is the second week with the Futties champions battle group objective that its not tracking any progress, so I'm missing out on all these amazing rewards. Today is the second week of : Futties Battle Champions that kicked off a few hours ago and again no progression is tracked on the challanges. Following group challanges from Futties: Chamions Battle not tracking :Score 5, Win 5, score 15, win 9, play13, win 11 The first week it also did not track my progression. so I missen out on al the rewards. Its ruining my game experience. Please fix This, help me, can tou guy compensatie with rewards from first week ? And what happens if yiu guys cant fix is this week ? Then again i will miss out on the rewards. Thanks !RNM95600719Place FC 25 Bug rapportenFC 25 Bug rapportenSeasoned Newcomer19Views0likes0CommentsEA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #18
De nieuwste Titel-update is bijna beschikbaar voor PS4 en Xbox 1 en bevat de volgende wijzigingen. Ultimate Team De volgende problemen zijn opgelost: Soms was de aanvoerder van een Rush-lobby niet het teamlid dat de keeper bestuurde. Clubs De volgende problemen zijn opgelost: AI-teamgenoten gaven de Rol+ of Rol++ iconen niet weer bij het bekijken van de spelers in het tactiekscherm. Algemeen, audio en visueel De volgende wijzigingen zijn doorgevoerd: Bijwerking van een aantal knoptoelichtingen, portretten, tenues, uitrustingen, badges, evenals plaatsvervangende tekst en afbeeldingen. De volgende problemen zijn opgelost: Aanpak van een aantal mogelijke stabiliteitsproblemen. Probleem opgelost waardoor de widget Tactische Suggesties overlapte met andere UI-elementen. [PC] Probleem opgelost waarbij de EA Connect-pop-up niet functioneerde wanneer de Spotify-widget geopend was. Wil je ons direct feedback geven over EA SPORTS FC 25? Bezoek https://go.ea.com/fc25pf en laat ons weten wat je ervan vindt. Het kost maar een paar minuten. We willen iedereen bedanken die feedback heeft gegeven en blijft geven. Gedurende het EA SPORTS FC 25-seizoen geven we je meer informatie en updates, zodra en wanneer die beschikbaar komen. Volg @EASFCDIRECT op X en WhatsApp en bekijk de EA SPORTS FC Tracker voor het laatste nieuws en updates. - Het EA SPORTS FC-teamEA_QueenBeePlace FC 25 Algemene discussieFC 25 Algemene discussieCommunity Manager34Views0likes0CommentsWordt steeds uit wedstrijden gegooid
Beste met het willen spelen van mijn laatste weekend league (fut champs) wedstrijden werd ik telkens 2x uit het volledige spel gegooid. uiteindelijk vandaag geprobeerd van mijn rivals potten te spelen werd ik tijdens mijn 2de pot (die ik met 5-1 aan het winnen was) ook gegooid. weet iemand wat er aan de hand is, want dit verpest mijn plezier aan dit spel. Hierdoor loop ik bepaalde rewards mis en gaat mijn NV-status ongewild omhoog. met vriendelijke groeten, Yelow2001Yelow2001Place FC 25 Algemene discussieFC 25 Algemene discussieSeasoned Newcomer6Views0likes0CommentsTijdelijke Onderhoud - 16/07/26 - 08:00 - 11:00 UTC
Er wordt momenteel onderhoudswerk op de EA servers gedaan op 16 juli van 08:00 tot 11:00 UTC. Gedurende deze tijd is de verbinding mogelijk verbroken tot online services. Het aanmaken van wedstrijden wordt 30 minuten voor aanvang van het onderhoud uitgeschakeld. Betreffende titels: EA SPORTS FC 25, EA SPORTS FC 24 en FIFA 23 op alle platforms. https://x.com/EASFCDirect/status/1945347662951407889EA_QueenBeePlace FC 25 Algemene discussieFC 25 Algemene discussieCommunity Manager19Views0likes0CommentsChampions League Bug
So I became 1st in the Champions League Table with PSG in my player career. Instead of going through to the final 16 teams, I just get removed from the Champions League. No final 16, even though I litterally became 1st. In a previous manager career with Arsenal I had the exact same issue where I placed top 10 but no final 16. How is this even possible??6Views0likes0CommentsAWARDS Wl Doelstellingen niet ontvangen
Ik heb weekend leauge gespeeld en 10 wins behaald. De playerpicks van de doelstellingen met futties players heb ik echter niet ontvangen. Na selectie zijn ze niet in mijn club, de discard lijst of in te archiveren spelers. Graag zou ik deze spelers alsnog ontvangen5Views0likes0CommentsDoelstellingen niet ontvangen
Wat ik heel vreemd vind is dat ik de extra pas heb gehaald voor de doelstellingen van: leao en KaKa. Maar ik alles heb gehad behalve de laaste 2 en hij zomaar voor mij mijn pakketten heeft geaccepteerd ik zou als nog dat gene willen waar ik voor betaald heb.6Views0likes0Comments
About FC 25
Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 25.Latest Activity: 7 hours ago