Featured PlacesEA SPORTS FC™ 26 Info Hub Hier vind je alle info die je nodig hebt over EA SPORTS FC™!13 PostsFC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.306 PostsFC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.733 PostsFC 25 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.150 Posts
FC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.306 Posts
FC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.733 Posts
FC 25 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.150 Posts
Important LinksEA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #21EA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #20[INFO] Dynamische Moeilijkheidsgraad Aanpassing (DDA) en Scripting
Most RecentNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:TagKan niet meer online tegen een vriend spelen Hallo, Al een paar weken/maanden moet ik met een vriend via Share Play spelen als we tegen elkaar willen spelen op EAFC25. Als ik namelijk via de normale manier iemand wil uitnodigen zie ik NUL vrie...Red futchamps evolution Vanavond heb ik flashback Sergio Busquets gedaan. Daarna heb ik de rode Champs uitmuntendheid aan hem toegevoegd, waardoor hij al z’n chemistry verloor. Dus pas op met de rode evo aan hem toe te voeg...ea fc 25 fifa. kunnen we niet een sbc voor 3 **bleep** seconden erin doen, niet iedereen heeft de **bleep** tijd om het zo snel te doen. kort samengevat, jullie **bleep** moeder Foutmelding bij herstel snelle verkoop in de app en online. Op zowel de companion app en online krijg ik een foutmelding bij herstel snelle verkoop. Ik heb per ongeluk een verkeerde speler snelle verkocht en wil deze speler graag terug halen. In de bij...Missing evo from FC26 Ultimate edition I bought the ultimate edition 1 week ago for FC26 and you should get an evo with 99 shooting trait. Not that i need it that much but why did i not get it. I just want to know if i will receive the pr...EA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #21 De nieuwste titelupdate is morgen beschikbaar voor de PC versie van EA Sports FC 25 en bevat de volgende wijzigingen. Algemeen, audio en visueel De volgende problemen zijn opgelost: Probleem ...EA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #20 De nieuwste titelupdate is nu beschikbaar en bevat een update voor bepaalde interne processen. We willen iedereen bedanken die feedback gegeven heeft en blijft geven. Gedurende het EA SPORTS FC 25-...servers r so crap it takes atleast 10 min to load any screen in the menu .bet they just took all ea 25 servers away and put m to ea 26.when r u actualy gone fix this server problem instead of hype the kids to buy yre ...Savegames verdwenen – spelen via Amazon Luna Hi, Ik speel EA SPORTS FC 25 via Amazon Luna, wat betekent dat ik volledig afhankelijk ben van de cloud saves via EA. Ik heb geen lokale opslag of bestanden — alles hoort aan mijn EA-account gekoppe...Ultimate team werkt niet Al het hele jaar als ik ultimate team opstart, krijg ik de volgende melding: 'connection to ultimate team is not possible at the moment. You will now be returned to the main menu'. Ik heb al meerdere...Bug ? !!!k heb tijdens het gamen ineens het volgende objecten in beeld gekregen. Spel opnieuw opgestart maar nog steeds het zelfde Issue the most broken game ever made in gaming history only thing they care is grabbing money EA connect scherm tijdens sprint Beste EA, Ik was best geïrriteerd in het feit dat als ik op de ZR toets druk dat dan het E.A. connect scherm komt te staan. Daardoor heb ik nu verloren en baal ik van. Ik hoop dat jullie dit kunnen...Futties cup disconnect Gisteren en vandaag kreeg ik in 1 van de 4 potjes voor de Futties daily cup een disconnect voordat de aftrap überhaupt werd genomen. Ik speel ook pro clubs, FUT rivals en weekend league. Hier heb ik ...Automatische uitkomende keeper Beste EA Ik en mijn vriend waren een potje FC 25 aan het spelen toen er in de laatste minuut gelijk stond totdat er een speler doorgebroken was en de keeper automatisch buiten de zestien uitkwam en...EA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #19 De nieuwste titelupdate is zo beschikbaar en bevat de volgende wijzigingen. Algemeen, audio en visueel Het volgende probleem is opgelost: Een aantal stabiliteitsproblemen opgelost die zich ko...Corner laatste minuut squad battle In mijn potje werd mijn schot in de 90e minuut geblokt door een verdediger, maar de game gaf om een of andere reden een doeltrap. Hierdoor verloor ik m’n kans op Elite-rank of rewards. Het is echt zu...Verbinding verbroken in rivals Ik heb een speler in de evolution pak me als je kan gestoken. Als ik deze speler in mijn team heb staan wordt ik automatisch bij het starten van een rivals match eruit gegooid. Heb vanalles geprobeer...99 futties kaart Geachte EA Sports, Ik hoop dat u me kunt helpen met een probleem dat mij erg heeft geraakt. Afgelopen week had ik keihard gewerkt om in Squad Battles een hoge rank te behalen. Ik eindigde op Elit...Opjective daily play Good morning Lars Here, I have played all day the daily play and I didn’t/don’t have that hato futties card can u guys look what is wrong with that opjective thanks greatings Lars
About FC 25Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 25.