Featured PlacesEA SPORTS FC™ 26 Info Hub Hier vind je alle info die je nodig hebt over EA SPORTS FC™!13 PostsFC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.306 PostsFC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.733 PostsFC 25 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.150 Posts
FC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.306 Posts
FC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.733 Posts
FC 25 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.150 Posts
Important LinksEA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #21EA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #20[INFO] Dynamische Moeilijkheidsgraad Aanpassing (DDA) en Scripting
Most RecentNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:Tag[FC 25] [Opgelost] Pakketje niet kunnen openen Ik heb een gratis pack gekregen maar als ik hem wil claimen krijg ik een foutmelding voor de rest doet alles het nog. Season 6 weekly play Ik krijg mijn rewards niet voor seizoen 6 wekelijkse spelen . Heb 2 van de 4 gedaan maar krijg de beloning niet. Ik heb de SBC en de squad battles gedaan alsook de rivals Store bug i got a loan pack in another gold pack, and everytime i try to claim the loan pack, i get kicked out and now i cant open any of my other packs Foutmelding bij pakket claimen Ik kreeg een goud packet uit een pack om te claimen, nu krijg ik steeds een foutmelding als ik het probeer te claimen en kan ik dus ook geen andere packs openen. Weet iemand wat je hier aan kan doen?...Kan pakket niet openen Ik heb een gouden pakket die ik moet redeemen, wanneer ik dit doe wordt ik meteen uitgelogd en krijg ik een melding over server problemen. Season pass not available in my ultimate team Hello, anyone who knows how to fix the following problem. I can’t open my seasonal progression in season pass in fut. It says: season pass not available at the moment, your progress will not be recor...sharpshooter objective rewards not given ! i completed 3 of the sharpshooter objectives and the reward was given but not showing up in the evo tab but the pack i did had .so missed out 2 playstyles where i was doing the objective for!!! Uit champions gekickt Ik was klaar met mijn potje champions en toen werd ik uit de game gekickt en telde dat potje niet meer. Nu kan ik de 93 plus playerpick ook niet meer krijgen. Veel meer storingen met fc25 dan voorgaande jaren Is het jullie opgevallen dat er meer storingen zijn? Uit wedstrijden gegooid worden? Winkel die storingen geeft? Voorheen kreeg je dan nog weleens een vergoeding, pakketje. Maar nu moet je het iedere...Weekly Play not tracking Hi, i've completed 2 of the 4 objectives for week 1 of the weekly play for Season 6 I've done the 40 SBCs and 10 games of friendlies. I've got the XP for the 2 objectives but it doesn't complete w...Kan geen pakketten meer openen Ik heb een silver pack die ik moet redeemen, maar als ik dat wil doen krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met UT servers, maar ik kan wel gewoon online spelen enzo. Enig ...Errorcode 4161 bij openen playstation store via web app Als ik fifa punten wil aanschaffen in de web app en vervolgens op de knop druk om de store te openen krijg ik de volgende foutmelding: {"error":"invalid_request","error_code":4161,"error_descriptio...Ultimate team wedstrijd verwerken na elke wedstrijd bij ultimate team wordt ik uit fut gegooid met de melding. Kan uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens. ik game via kabel met snelste glasvezel netwerk dus dat ka...Spel opent maar niet speelbaar Wanneer ik de game opstart, lijkt in eerste instantie alles normaal te werken. Zodra ik echter bij een bepaald scherm kom, blijft dit scherm oneindig zichtbaar en verdwijnt het niet, hoe lang ik ook ...SolvedGekickt uit champs game Ik heb al mijn potten gespeeld voor die 93+ player pick. Maar bij 1 game werd ik na de 7-0 eruit gekickt en nu krijg ik die player pick niet meer. Ik hoop dat EA dit snel fixt want ik speelde alle po...Season 6 weekly play Ik heb de 1ste week de weekly play gedaan maar heb het nog altijd niet gekregen waardoor ik nu op 3/5 sta. En normaal zou ik aan 4/5 moeten zitten 91+ icon pakket gekocht maar geen 91+ icon ontvangen. Goedemiddag, Op woensdagavond 27 november heb ik met FC punten op mijn playstation een 91+ icon pakket gekocht, ik heb 89 Phillip Lahm ontvangen en heb dus niet gekregen waar ik wel voor betaald heb...Gloves to goals evo I put my yashin in the gloves to goals evo and now i cant pur the other evo's from the objectives on him. Please fix this and make people be able to also put the evo's on them if theyre already done ...Getting kicked 2 games in a row in FC Hai ea, I got kicked out of your server after winning 2 UT champs matches, got those 2 won games i Got an DNF, pls fix this and give me compensation. the foutcode is in the picture below, fri...WISH FC26 - Please bring back National Teams Dear EA employees and fellow EA FC enthusiasts, I have a big big wish for over 10 years that I feel like is not really being focused on in career mode and even neglected over the last years. For me...
About FC 25Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 25.