Featured PlacesEA SPORTS FC™ 26 Info Hub Hier vind je alle info die je nodig hebt over EA SPORTS FC™!13 PostsFC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.306 PostsFC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.733 PostsFC 25 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.150 Posts
FC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.306 Posts
FC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.733 Posts
FC 25 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.150 Posts
Important LinksEA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #21EA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #20[INFO] Dynamische Moeilijkheidsgraad Aanpassing (DDA) en Scripting
Most RecentNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:Tag[FC 25] [Opgelost] Pakketje niet kunnen openen Ik heb een gratis pack gekregen maar als ik hem wil claimen krijg ik een foutmelding voor de rest doet alles het nog. i getting disconnected every game even if i win every game that i play im getting disconnected even when im winning what can i do? Spel sluit af bij opstarten ultimate team Als ik op mijn PS5 EA FC 25 opstart. Kom ik op het hoofdmenu van EA FC 25. Daar wil ik ultimate team opstarten. Maar elke keer als ik dit probeer. Sluit hij het hele spel af met foutcode CE-108255-1....SolvedRivals rewards Ik krijg geen rivals rewards en kan ze nergens claimen Fifa 25 punten en packs bij pre order niet ontvangen Beste, Waarom heb ik de fifa punten en packs nog niet ontvangen die wel bij de aankoop erbij zaten? Packs van ea fc 24 voor fc 25 Hoe kan dit nou alweer fout gaan? Dus ik heb bijna alle objectives gedaan. Behalve die voor het halen van level 30. Ik ooen gister fifa en wat zie ik? 1 pack en welke die voor het halen van level...Pre order code foutmelding Hoi, ik heb zopas mijn EA FC 25 standard edition ontvangen en geinstalleerd. Ook de pre order bonus code heb ik ontvangen maar telkens wanneer ik deze ingeef komt er op dat deze niet beschikbaar is i...FC 25 blijft hangen bij laden spel Goedemiddag, Bij mij start FC25 niet op en blijft hangen nadat ik het spel heb aangeklikt. Dit is al sinds ik het spel heb. Ik heb een x-box one en het spel met code gekocht. Ik heb zowel bedraad al...Proefversie Ik wou zonet de 10-uur proefversie van EAFC 25 opstarten. Onmiddellijk bij het openen van de game verkrijg ik het bericht dat de proeftijd verstreken is. Hoe kan dit? Foutmelding Krijg altijd een foutmelding als ik ultimate team opstart iemand weet wat je moet doen ? Fout in de applicatie fc25 Sinds gister middag wordt ik steeds uit fifa gegooid door een fout in de applicatie. Ik kan alles spelen maar zodra ik fc25 ultimate team wil opstarten krijg ik dezelfde fout melding. Ik speel op ps4...Kan geen potjes spelen in FC25 Als ik Ultimate Team wil spelen, en als ik dan een potje FIFA wil spelen geeft hij dit aan: ´communicatie fout met fifa ultimate team servers probeer het later nog eens.´ Ik heb dit nu al 2 dagen. FC25 foutmelding CE-108255-1 bij squat battles Hi, Ik krijg de foutmelding CE-108255-1 in FUT zodra ik onder speel op squat battles klik. Ik speel op de ps5. Alle oplossingen die aangegeven worden of online te vinden zijn lossen het niet op to...Team niet aan te passen, spel crashed Wanneer ik mijn selectie wil aanpassen en daarna het scherm verlaat dan wordt de verbinding met de FUT servers verbroken. Dit is nu al twee dagen aan de gang. Heb spelers die m'n team een stuk sterke...91+ icon pakket gekocht maar geen 91+ icon ontvangen. Goedemiddag, Op woensdagavond 27 november heb ik met FC punten op mijn playstation een 91+ icon pakket gekocht, ik heb 89 Phillip Lahm ontvangen en heb dus niet gekregen waar ik wel voor betaald heb...probleem met fc25 web app Ik heb fc25 op mijn ps5 pre orderd, maar ik kan hem niet kunnen vinden in de fc25 web app, wat is de reden en wat kan ik doen? FC25 Ultimate team gehackt Hi, Helaas ben ik vannacht gehackt op FC25 ultimate team. Al mijn verhandelbare spelers zijn gequickselled. Alles tot en met rating 83. kan iemand me helpen waar ik dit kan bij EA? Ik wil ...Fc 25 blijft crashen Fc 25 blijft crashen op de ps5 ik heb alle tips die ik online heb kunnen vinden ingezet nog steeds blijft de game crashen Ea fc 25 ultimate team foutmelding Sinds gisteravond kan ik geen ea fc 25 spelen zonder dat ik er na het potje uit word gezet. Ik heb meerdere game modes geprobeerd zoals rivals, champs en squad battles. Steeds als ik speel word ik er...Season 6 weekly play Ik krijg mijn rewards niet voor seizoen 6 wekelijkse spelen . Heb 2 van de 4 gedaan maar krijg de beloning niet. Ik heb de SBC en de squad battles gedaan alsook de rivals
About FC 25Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 25.