Featured PlacesEA SPORTS FC™ 26 Info Hub Hier vind je alle info die je nodig hebt over EA SPORTS FC™!13 PostsFC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.306 PostsFC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.733 PostsFC 25 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.150 Posts
FC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.306 Posts
FC 25 Technische problemen Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.733 Posts
FC 25 Bug rapporten Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.150 Posts
Important LinksEA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #21EA SPORTS FC™ 25 - Titel Update #20[INFO] Dynamische Moeilijkheidsgraad Aanpassing (DDA) en Scripting
Most RecentNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:TagFC25 showcase blijft hangen op scherm Ik heb het spel even gedownload om te bekijken, nog niet gekocht dus. Als ik kies voor "playfor free" blijft het scherm hangen in het scherm waar iets staat over in-game aankopen en je ziet PEGI sy...Blijft hangen op anti cheat scherm Wanneer ik opstart blijft het op dit scherm hangen , als ik het bij het opstarten op verbinding annuleren dus dan start het spel wel goed op maar dan kan ik geen verbinding meer maken met de servers ...Niet mijn ding maar is voor men zoontje . Heb fc 25 van metekindje gekregen op de PS4 . Het is voor men zoontje maar als ik het installeer komt dit er op zie foto. Blijft hangen op disclaimer scherm Bij opstart blijft fc25 hangen op het disclaimer scherm. Anti cheat opnieuw geïnstalleerd. Fc opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat. SolvedProblemen met spelen van fc 25 op PS5 Hallo, Nog iemand problemen met het spelen van FC 25 op PS5. Ik krijg de foto in bijlage te zien op mijn scherm. Iemand een gouden tip ? Lode Opstarten fc25 Op een bepaald moment krijg ik een zwart scherm met enkel playstation store symbool Kan niet meer online tegen een vriend spelen Hallo, Al een paar weken/maanden moet ik met een vriend via Share Play spelen als we tegen elkaar willen spelen op EAFC25. Als ik namelijk via de normale manier iemand wil uitnodigen zie ik NUL vrie...Game crasht contant… Als ik met managerscarriere het volledige opkomst wil afspelen. crasht de game constant…. Iemand tips? Red futchamps evolution Vanavond heb ik flashback Sergio Busquets gedaan. Daarna heb ik de rode Champs uitmuntendheid aan hem toegevoegd, waardoor hij al z’n chemistry verloor. Dus pas op met de rode evo aan hem toe te voeg...Ea points Ik heb ea points gekocht 2 dagen geleden alleen het komt maar niet op de PlayStation 5 Mijn FC25 staat vast na opstart in FC26 advertentie Bizar, ik start FC25 (PC) op, wordt aangemoedigd om FC26 te proberen en kan niet meer in mijn spel komen omdat mijn spel vaststaat in de FC26 add, diverse dingen geprobeert, driver update, EA app up...ea fc 25 fifa. kunnen we niet een sbc voor 3 **bleep** seconden erin doen, niet iedereen heeft de **bleep** tijd om het zo snel te doen. kort samengevat, jullie **bleep** moeder Ik mis the Untradeable ICON Player Item in mijn game! Ik heb voor 26 aug een Pre-Order voor FC26 gedaan maar ik heb de Icon player nog steeds niet ontvangen, weet iemand hoe wat de oorzaak hiervan kan zijn? FC 25 crashed zodra ik rivals wil spelen / speler in club wissel. Dit probleem duurt nu al een week, ik heb het meerdere malen gerapporteerd met beeld materiaal en EA bug melding van gemaakt. Maar nog steeds het zelfde probleem dat zich blijft aanhouden. Zodra ik ...Fifa 25 Spel stopt na een vijftal minuten en geen enkel knop helpt op af te zette, enkel zoemend, geluid! Spel start maar bevriest na paar minuten Sinds vanmiddag 17.00 bizar probleem. Spel start op, werkt een paar minuten prima, maar bevriest dan compleet. Zelfs mijn hele PC zit muurvast. Gebeurt in career model, UT, maakt niet uit. Ik speel b...Foutmelding bij herstel snelle verkoop in de app en online. Op zowel de companion app en online krijg ik een foutmelding bij herstel snelle verkoop. Ik heb per ongeluk een verkeerde speler snelle verkocht en wil deze speler graag terug halen. In de bij...Na het onderhoud nog steeds niet kunnen spelen ik kan nog steeds niet spelen na het onderhoud ze geven telkens maar aan error bij game session maken Is dit op te lossen? SolvedProblemen met spelen Hallo allemaal, Ben ik de enige dat ik de ochtend denkt nog een leuk potje te kunnen spelen maar dan blijkt dat matchmaking is uitgeschakeld? Mijn vraag is waarom? Onderhoud? Op de ea servers k...Solved
About FC 25Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 25.