Forum Discussion

Mahoudchaaa's avatar
Mahoudchaaa
Rising Novice
9 hours ago

Bug FC 26 PC – Impossible d'accéder à la gestion d'équipe en plein match

Bonjour,

Je subis un bug critique sur FC 26 sur PC qui me fait perdre mes matchs en Division Rivals et Ultimate Team Champions.

Le probleme : En plein match, lorsque j'appuie sur pause pour faire des changements et que je clique sur "Gestion d'equipe", le menu s'amorce pendant un quart de seconde, puis se referme instantanement et me renvoie automatiquement au menu de pause principal. Il m'est totalement impossible d'acceder a ma formation ou de faire des remplacements.

Impact et prejudice : Je dois jouer sans pouvoir ajuster ma tactique, ce qui bloque ma progression et me fait perdre des recompenses cruciales a cause d'une defaillance technique du jeu.

Demande : Le probleme etant lie au jeu, je demande une solution technique claire ainsi qu'une compensation sur mon compte Ultimate Team pour le temps et les matchs perdus.

Merci d'avance.

1 Reply

• FC 26 PC Bug – Unable to access Team Management during a match

Hello,

I am experiencing a critical bug in FC 26 on PC that is causing me to lose matches in Division Rivals and Ultimate Team Champions.

The Problem: Mid-match, when I pause the game to make tactical adjustments and click on "Team Management", the menu begins to load for a fraction of a second, then instantly closes and automatically kicks me back to the main pause menu. It is completely impossible for me to access my formation or make any substitutions.

Impact: I am forced to play through matches without being able to adjust my tactics or replace tired players. This severely hinders my progression and causes me to lose out on crucial rewards due to a technical flaw in the game.

Request: As this is a game-breaking technical issue, I am requesting a clear technical solution to fix this bug. Additionally, I am requesting compensation on my Ultimate Team account for the time and matches lost due to this issue.

Thank you in advance for your assistance.

Best regards,