De Sims 4 Algemene discussie Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.
De Sims 4 Algemene discussie Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.
Recent DiscussionsMost RecentNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:TagMods? Heyy guys, Sinds ik erachter ben gekomen dat je door middel van Mods, je huis zo veel meer realistischer kunt maken ben ik nog meer obsessed then everr!! Vandaag mijn beach house helemaal opnieuw in...SolvedSims vertraagd enorm en loopt vast door honden en katten Mijn game loopt normaliter soepel, maar wanneer er een hond of kat aan mijn huishouden is toegevoegd, dan gaat het mis. De poppetjes moeten te lang nadenken voor ze een actie uitvoeren en soms loopt ...SolvedEvergreen Harbor laadt niet Hallo, Zojuist met de Black Friday sale Eco Lifestyle gekocht en gedownload. Echter laadt de gehele wereld niet. Kavels zijn allemaal verdwenen en de kavels waar al sims wonen, kan ik niet op klikke...SolvedBugged sims 4 grim reaper quest and discovery quest Can someone help me i finished the quest of the grim reaper and now the discovery quests are bugged and keep spamming in my notications and its really bugged and yes i tried repairing the game and r...SolvedHeins hulpje event Hoi, ik was bezig met het Heins hulpjes evenement. Sinds ik bij week 4 ben is het evenement opeens gestopt. Ik zie nog wel het icoontje tijdens het spelen, maar ik kan niet zien wat ik moet doen. ...SolvedSims 4 blijft hangen op laadscherm Hoi, Sinds de een na laatste update blijft mijn Sims 4 hangen op het laadscherm. Het begon eerst met het laden van een kavel, dus bij reizen of wanneer je uit CAS komt. Helaas sinds net ook dat het ...SolvedKan na update opgeslagen spellen niet meer laden Ik kan sinds de update mijn opgeslagen spellen niet meer openen. Ik krijg dan een foutmelding met foutcode. Ik gebruik mods en aangepaste materiaal, maar de scriptmods zijn uitgeschakeld. En h...Solvedsims 4 horrorfantaspetss ik heb een idee sims 4 fantasy-horror pets! met venoms juggernauts en allerlij wezens uit film van fantasyfilms en horrorfilms als occulthuisdieren een speciale expension game pack genaamt the sims ...Solved[opgelost]Kan niet meer posten op het sims4 forum. Ik kan ineens niet meer reageren op een onderwerp of een nieuwe aanmaken in het sims4 support forum. Ik krijg de melding dat ik toestemming moet hebben of zijn aangemeld. Welnu ik ben gewoon aangemel...SolvedSinds nieuwe update/pack gaan ál mijn gezinsleden mee op date Hoi hoi, Ik heb gegoogled en gezocht maar kon even zo snel niets vinden. Nou ja snel, al zo'n 2 weken last van :-) Maar goed, mijn sims gaan dus állemaal mee op date! Gezellig zou je denken? Nope ...Solvedbug met het weer ingame mijn sims reageren niet meer op temperatuurveranderingen (bv: als het koud is dat ze rillen, of als het warm is dat ze lopen te puffen e.d.). SolvedWanneer mijn sims verhuizen, zijn alle spullen niet meer van hen? Hallo, Ik heb al een tijdje dit probleem en er op gegoogled en las op Engelse Forum dat dit al langere tijd speelt. Is er geen oplossing voor te bedenken? Ze nemen alle spulletjes mee naar hun nie...SolvedFoutmelding: 123 kavel bezoeken Hallo, ik ben met mijn sim aan het studeren. Maar ik wilde naar de studie ruimte van brithchester gaan, maar ik kreeg een foutmelding (zie foto’s). Ook heb ik na het opstarten van de game weer het ze...SolvedLovestruck werkt niet Ik kan de game opstarten maar als ik bij de teenager klik en zijn voortgang wil bekijken gaat het fout. De game loopt dan vast. Ik kan niet meer bouwen reizen naar andere buurten en als ik bouw en ko...Solvedbug sinds de nieuwe update hallo allemaal, sinds de update die ik gister avond heb gedaan doet mijn sims vervelend. Ik kan de sims spelen tot dat ik de tap wil openen waar je de traits, fame level, likes en dislikes, voorkeur...SolvedKleuters strekken zich uit...Tot tiener? Hoi allemaal, kom ik weer aan met een maf iets. Heb deze al langere tijd en hij lijkt niet weg te gaan. Een kleuter/peuter die zich volledig uitstrekt tot een tiener. Deze kleuter was bij een bruilo...SolvedOja kast werkt niet ik heb 30/06/2024 de sims 4 beleef het samen gekocht. ik wilde de oja kast uitproberen alleen kreeg ik de optie niet als ik op de sim klikte met wie ik oja wilde doen. maar ik kon nergens deze optie ...SolvedRe: eigenaar verwijderen? Het gaat om Sims4 uiteten. SolvedHappy at home event bug? Hoi, Volgens de kanalen zou men toegang moeten krijgen in het hoofdscherm tot events waarbij men gratis items kan verkrijgen (happy at home event) Ik heb zelfs een compleet nieuwe game gestart (oude...Solvedde Sims pack wilt niet downloaden Hallo, Ik heb 23m april een nieuwe pack gehaald (city living). Maar hij is nog steeds niet klaar met downloaden en ik weet niet wat ik moet doen. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt! ...Solved
About De Sims 4Deel je Sims 4-creaties, bespreek verhalen, krijg hulp bij uitbreidingen en updates, of help anderen op ons vriendelijke forum.