Forum Discussion

konyalihami1's avatar
konyalihami1
Newcomer
2 days ago

Volley shot

Urealistisk “flip-volley” bug – motstander scorer umulige mål

Hei!
Jeg ønsker å rapportere en mulig bug eller exploit i EA FC 26. Jeg spilte nylig en onlinekamp (Ultimate Team / Rivals) der motstanderen gjentok en spesiell bevegelse hele tiden: han flippet ballen opp med flick  og tok en volley rett etterpå.

Problemet er at alle disse skuddene gikk rett inn, totalt 8 ganger i én kamp, uavhengig av vinkel, posisjon eller keeper. Det så ekstremt urealistisk ut – som om ballen får ekstra kraft eller “magnet-effekt” mot målet. Keeperen er donnaruma 89 rated. Divisjonen kampen spilles i er 1 divisjon. Jeg har spilt dette spillet siden fifa 11.

Dette ødelegger både balansen og realismen i spillet, og det virker å være en mekanisk bug eller utnyttelse av animasjonen/systemet for volleys etter flick-opp.

Jeg håper dere kan undersøke dette nærmere og eventuelt justere det i en kommende patch.

Dette er ikke normal gameplay, og det ødelegger mye av opplevelsen når slike “bugs” gir så urealistiske resultater.

Mvh,
Ridvan Aliz / psn Konyaliridvan1 

About FC 26 Technical Issues

Having issues with FC 26? Join here to find help with connectivity, performance issues, crashes and more.5,492 PostsLatest Activity: 18 days ago