anil_gta_2000
4 days agoSeasoned Newcomer
Ea sunucu hatası
diğer bütün çevrimiçi modlarda sorun yaşamıyorken sadece clubs moduna girdiğimde sunucu hatası veriyor bunu neden yapıyor sorun ne internetim hızı gayet iyi ve herhangi bir internet sorunum yok ...